Впечатления от автомобиля SAMAND с двигателем 1,6л / 16v
Модератор: Модераторы
-
- Сообщения: 12
- Зарегистрирован: 08 июл 2006, 12:18
Впечатления от автомобиля SAMAND с двигателем 1,6л / 16v
Особенности автомобиля Samand TU5
Конь с двигателем 1.6л 16v обладает более гибкими динамическими характеристиками в отличии от 1,8л. Превосходный подъём ощущается в диапазоне от 2500 об/мин и более. На то он и 16v! С законами физики спорить бесполезно и это хорошо видно на примере работы двигателя на низких и высоких оборотах. Внизу - тяжеловато, но эту задержку с избытком компенсирует переключение на II передачу с увеличением оборотов двигателя.
Есть ещё одно существенное отличие от 1,8 - это наличие AIR BAG для водителя. И, кстати, сам "бублик" стал более эргономичным и выглядит по-современнее. Да, самое важное!!! Работает автомобиль заметно тише и ровнее на холостых и под нагрузкой. Пробуйте!!![/b]
Конь с двигателем 1.6л 16v обладает более гибкими динамическими характеристиками в отличии от 1,8л. Превосходный подъём ощущается в диапазоне от 2500 об/мин и более. На то он и 16v! С законами физики спорить бесполезно и это хорошо видно на примере работы двигателя на низких и высоких оборотах. Внизу - тяжеловато, но эту задержку с избытком компенсирует переключение на II передачу с увеличением оборотов двигателя.
Есть ещё одно существенное отличие от 1,8 - это наличие AIR BAG для водителя. И, кстати, сам "бублик" стал более эргономичным и выглядит по-современнее. Да, самое важное!!! Работает автомобиль заметно тише и ровнее на холостых и под нагрузкой. Пробуйте!!![/b]
ПО СЕКРЕТУ ВСЕМУ СВЕТУ !!!
-
- Сообщения: 167
- Зарегистрирован: 10 авг 2006, 21:21
-
- Сообщения: 367
- Зарегистрирован: 12 апр 2006, 11:50
-
- Сообщения: 367
- Зарегистрирован: 12 апр 2006, 11:50
-
- Сообщения: 367
- Зарегистрирован: 12 апр 2006, 11:50
-
- Сообщения: 65
- Зарегистрирован: 21 июл 2006, 13:38
Опять же таки из общения с менеджером Гермеса выяснил, что белорусские Саманды в ближайшее время к нам идти не будут. Они будут идти тока на внутренний рынок и в европу Там будет стоять белорусская оптика, диски и резина.Shadow Of Templar писал(а):Может вопрос не в тему, посему заранее проше извинений.
Хотелось бы узнать, когда начнутся поставки Самандов беларусской сборки, чтобы не попасть на эту "радость"? Думаю брать машинку весной, посему вопрос волнует очень сильно.
-
- Сообщения: 426
- Зарегистрирован: 05 июн 2006, 13:23
Жаль, а знать хотелось бы.... А то после НГ к вам собираюсь, за самандом 2007 года выпуска Может и такую бы взял про которую тут пишутDoc писал(а):А Doc вам ничего не скажет. Я сам не в курсе. Вроде как не в теме получился.prevateer писал(а):А что DOC по этому поводу скажет? Еще хотелось бы узнать скока лошадок в нем будет и когда точно продажи начнуться..... А то мож такую комплектацию и возьму...
Муха тоже вертолет, только маленький еще....
-
- Сообщения: 20
- Зарегистрирован: 20 сен 2006, 12:09
-
- Сообщения: 367
- Зарегистрирован: 12 апр 2006, 11:50
-
- Дилер IKCO
- Сообщения: 24
- Зарегистрирован: 25 сен 2006, 18:00
-
- Сообщения: 15
- Зарегистрирован: 25 сен 2006, 21:41
•Изпълнение
• Вид на двигателя TU5JP4/L4 Peugeot 1.6cc 16V
• Горивна система: Многоточково горивно впръскване инжекция ( MPFI Bosch)
• Цилиндри : 4
• Вид гориво : Безоловен А95 H
• Ход на буталото : 82 мм
• Диаметър на буталото : 78.5 mm
• Обем на двигател : 1587 cm3
• Степен на компресия : 9.3:1
• Максимална мощност (DIN) : 108 к.с при 5600 об/мин
• Максимален въртящ момент (DIN) : 153 Nm при 3000 об/мин
• Максимална скорост : 185 Kм/ч
Скоростна кутия
• Скоростна кутия : 5 скорости + задна
• Предавателно отношение , 1ва , 0.2894
• Предавателно отношение , 2ра , 0.5384
• Предавателно отношение , 3та , 0.7812
• Предавателно отношение, 4та , 1.0512
• Предавателно отношение, 5та , 1.3428
• Предавателно отношение, задна , 0.3
Съединител
• Сух еднодисков
• Външен диаметър на феродов диск : 200 мм
• Вътрешен диаметър на феродов диск : 132 мм
•Електрическо оборудване
• Батерия: 12 V 55 Ah
• Алтернатор : 80 A
• Стартер : 0.9 Kw
Разход на гориво , л/100км
• Извънградско : 5.5/100
• Комбинирано : 8.5/100
Тегло(кг)
• Общо тегло : 1200 кг
• Натовареност предна ос : 716 кг
• Натовареност задна ос : 468 кг
Окачване
• Предно : Независимо Макферсон
• Задно : Независимо Торсиони
Спирачки
• Предни спирачки : Дискови вентилирани
• Задчни спирачки : Барабанни
• ABS
Капацитет
• Капацитет на резервоар : 70 литра
• Емисия отработени газове : Euro III
• Багажник(дм3): 500 литра
• Охлаждаща система : 7.4 л
• Двигателно масло (с филтър) : 5 л
• Трансмисионно масло : 2 л
• Хидравлично масло : 1 л
• Течност стъклопочистване : 3.4 л
• Вискозитет на двигателно масло: 10W40
Кормилно управление
• Тип : Зъбно колело с рейка – с хидро усилвател
• Сходимост преден мост : 1°± 0.05 или 5.0-6.0 мм
• Сходимост заден мост: 1°± 0.05 или 5.43 мм
Колела
• Гуми : 185/65 R15 88H
• Джанти + резервна: алуминиеви 6.5J15
• Радиус на завиване : Хидравлично 5.5 м
• Диференциал : Предно разположен
Интериор
• Въздушна възглавница за водача
• Предни и задни предпазни колани
• Централно заключване с дистанционно
• Ел.стъкла
• Тонирани термо стъкла
• Ел.регулируеми седалки
• Аларма
• Борд компютър
• CD/MP3 player
• Автоматична антена
• Странични огледала с електрическо управление
• Арматурно табло: Контролни уреди вградени в един панел
• Регулируем волан Климатроник : с повишена вентилация на купето , въздушен филтър , регулатор на температурата
Аксесоари
• Боя : Металик
• Стъкла : Тонирани
• Огледала: Електрическо управление
• Фарове за мъгла : предни и задни
• Алуминиеви джанти
• Парктроник
• Вид на двигателя TU5JP4/L4 Peugeot 1.6cc 16V
• Горивна система: Многоточково горивно впръскване инжекция ( MPFI Bosch)
• Цилиндри : 4
• Вид гориво : Безоловен А95 H
• Ход на буталото : 82 мм
• Диаметър на буталото : 78.5 mm
• Обем на двигател : 1587 cm3
• Степен на компресия : 9.3:1
• Максимална мощност (DIN) : 108 к.с при 5600 об/мин
• Максимален въртящ момент (DIN) : 153 Nm при 3000 об/мин
• Максимална скорост : 185 Kм/ч
Скоростна кутия
• Скоростна кутия : 5 скорости + задна
• Предавателно отношение , 1ва , 0.2894
• Предавателно отношение , 2ра , 0.5384
• Предавателно отношение , 3та , 0.7812
• Предавателно отношение, 4та , 1.0512
• Предавателно отношение, 5та , 1.3428
• Предавателно отношение, задна , 0.3
Съединител
• Сух еднодисков
• Външен диаметър на феродов диск : 200 мм
• Вътрешен диаметър на феродов диск : 132 мм
•Електрическо оборудване
• Батерия: 12 V 55 Ah
• Алтернатор : 80 A
• Стартер : 0.9 Kw
Разход на гориво , л/100км
• Извънградско : 5.5/100
• Комбинирано : 8.5/100
Тегло(кг)
• Общо тегло : 1200 кг
• Натовареност предна ос : 716 кг
• Натовареност задна ос : 468 кг
Окачване
• Предно : Независимо Макферсон
• Задно : Независимо Торсиони
Спирачки
• Предни спирачки : Дискови вентилирани
• Задчни спирачки : Барабанни
• ABS
Капацитет
• Капацитет на резервоар : 70 литра
• Емисия отработени газове : Euro III
• Багажник(дм3): 500 литра
• Охлаждаща система : 7.4 л
• Двигателно масло (с филтър) : 5 л
• Трансмисионно масло : 2 л
• Хидравлично масло : 1 л
• Течност стъклопочистване : 3.4 л
• Вискозитет на двигателно масло: 10W40
Кормилно управление
• Тип : Зъбно колело с рейка – с хидро усилвател
• Сходимост преден мост : 1°± 0.05 или 5.0-6.0 мм
• Сходимост заден мост: 1°± 0.05 или 5.43 мм
Колела
• Гуми : 185/65 R15 88H
• Джанти + резервна: алуминиеви 6.5J15
• Радиус на завиване : Хидравлично 5.5 м
• Диференциал : Предно разположен
Интериор
• Въздушна възглавница за водача
• Предни и задни предпазни колани
• Централно заключване с дистанционно
• Ел.стъкла
• Тонирани термо стъкла
• Ел.регулируеми седалки
• Аларма
• Борд компютър
• CD/MP3 player
• Автоматична антена
• Странични огледала с електрическо управление
• Арматурно табло: Контролни уреди вградени в един панел
• Регулируем волан Климатроник : с повишена вентилация на купето , въздушен филтър , регулатор на температурата
Аксесоари
• Боя : Металик
• Стъкла : Тонирани
• Огледала: Електрическо управление
• Фарове за мъгла : предни и задни
• Алуминиеви джанти
• Парктроник
-
- Сообщения: 20
- Зарегистрирован: 20 сен 2006, 12:09
-
- Сообщения: 1260
- Зарегистрирован: 16 апр 2006, 15:30
-
- Сообщения: 46
- Зарегистрирован: 16 июн 2006, 22:46